2 de set. 2009

Dia 2. Tiritiri Matangi. Descobrint l'illa

Ens despertem a les 7h. Un cafè ràpid i agafem el que necessitem per passar una nit (sac, roba i menjar). La resta ens ho guarden al hostel.
Abans d'agafar el ferry, comprem uns entrepans i sucs al Seattle Expresso (ja en parlaré mes endavant).

Trajecte amb ferry d'un hora i ja estem a l'illa! (+ info del ferry)

Tiritiri Matangi
, es una reserva natural brutal. Des dels anys 80 han replantat gran part de l'illa amb fauna autòctona, hi han eliminat les especies invasores.

Mapa Tiritiri Matangi

Hem reservat fer una visita guiada per l'illa i allotjament al refugi Tiritiri Matangi Bunkhouse. Primer de tot fem la ruta guiada i dinem al refugi.

Ens esperàvem una cosa simple, però ens trobem un refugi molt currat (Fogons, forn, microones, dutxes, ...).
Migdiada llargeta i sortim a intentar veure la recollida del capvespre del pingui blau, kiwis...

No vam tindre sort, però la posta de sol i la caminadeta a la llum de la lluna va pagar la pena.
Abans de sopar sortim a fer fotos del far...

Al refugi coneixem la Chloe, una voluntària de Tiritiri, i bevem vi plegats..

1. ei quina enveja... desde la taula de la oficina això es veu impressionant...Disfrute-ho mil, les fotos son genials.